marți, 6 septembrie 2016

Treabă de femeie...

   Congres Militar la malul mării. Se întâlnesc armata română, cu armata americană și cu cea rusă. Evident, imediat încep demostrațiile de forță, pentru a se impresiona unii pe alții. Comandantul american zice:
   - John, intră imediat în mare și îmi aduci 3 rechini!
   Intra John, se lupta si iese cu 3 rechini pe mal. Generalul rus:
   -Ivane, intră în mare și adu-mi 5 rechini!
   Intra Ivan, se luptă și iese cu 5 rechini.
   Acum, șeful român nu știa ce să facă, se codea, se fofilea. Ceilalți doi se apropie de el să vadă ce se întâmplă. Îl iau la întrebări:
   – Armata română de ce nu trimite un soldat?
   La care el zice:
   – Să știti că la noi asta e treaba de femeie, să scoți rechini din mare.
   Ăilalți doi își dau coate:
   – Domnu’ ofițer, lăsați vrăjeala și trimiteți pe cineva.
   – Ok, dar eu vă spun că e treabă de femeie.
   Se întoarce spre trupă și ordonă:
   – Ioane, intri în mare și-mi aduci 7 rechini!
   La care Ion zice:
   – Să se ducă mă-ta!
   Se întoarce generalul român spre ceilalți doi:
   – Eee... ce v-am spus eu, asta-i treaba de femeie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu